نحوه ایجاد و به خاطر سپردن رمزهای عبور قوی

قوانین ایجاد گذرواژه

گذرواژه نباید حاوی نام شما ، نام اعضای خانواده ، نام حیوانات خانگی یا کلمات رایج باشد.
گذرواژه ها باید حداقل 12 حرف داشته و شامل حروف کوچک ، حروف بزرگ ، اعداد و نویسه های خاص باشند.
برای چندین حساب از رمز عبور یکسان استفاده نکنید.
اجازه ندهید مرورگرها گذرواژه های شما را به صورت خودکار ذخیره کنند.
اگر می خواهید رمزهای عبور خود را یادداشت کنید ، از یک کد استفاده کنید .


ایجاد نمای کلی رمزهای عبور قوی

اکثر تکنیک های ایجاد رمز عبور فقط قسمت حروف رمز ورود را شامل می شوند - شما هنوز هم باید اعداد ، نویسه های خاص و بزرگ را اضافه کنید. دو روشی که در زیر بحث خواهیم کرد به این مسئله کمک می کنند. اما مهمترین نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که به طور مداوم از همان روش و الگو برای هر رمز عبور استفاده کنید.

نحوه به خاطر سپردن رمزهای عبور

برخی از افراد دوست دارند از یک مدیر رمز عبور یا حافظه رمز استفاده کنند. این برنامه ها به صورت رایگان و هزینه ای برای دستگاه های مختلف در دسترس هستند. برای ورود به برنامه هنوز باید رمز ورود اصلی را بخاطر بسپارید.

برخی دیگر سندی را ترجیح می دهند به نام لیست گذرواژه ، صفحه تقلب یا صفحه اطلاعات. گذرواژه ها با استفاده از کد مخفی به طور ایمن ثبت می شوند تا مشخص کنند کدام کاراکترها را تایپ می کنند.

در زیر مثالهایی برای هر روش ایجاد رمز عبور آورده ایم ، بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم.


ایجاد رمزهای عبور با استفاده از عبارت عبور

 روش شماره 1

در این روش از حرف اول یا دو حرف اول یک عبارت مورد علاقه استفاده می شود. عبارت عبور "گربه من دیوانه است" کوتاه است ، بنابراین شما می توانید از دو حرف اول استفاده کرده و یکی از آنها را در رمز عبور خود مانند حروف بزرگ مانند MyCaIsCr با حروف بزرگ بنویسید.

سپس اعدادی را اضافه می کنید که می توانید به راحتی برای قسمت شماره یک رمز ورود به خاطر بسپارید. اگر خواهر آن در سال 1994 متولد شد ، و شما برخی از نمادها را اضافه کنید ، یک رمز عبور قوی می تواند # $ MyCaIsCr1994 # $ باشد.

این عبارت می تواند عنوان یک کتاب ، نمایش تلویزیونی یا فیلم باشد. یک خط مورد علاقه از یک شعر ، کتاب یا فیلم - هر چیزی که به راحتی بخاطر بسپارید. با استفاده از ترکیبات مختلف عبارات عبور ، اعداد و نویسه های خاص ، از این روش برای همه رمزهای عبور استفاده کنید.

چگونه رمزهای عبور را فراموش کنیم
رمز عبور فوق ، # $ MyCaIsCr1994 # $ ، قابل کدگذاری است # $ گربه در سال # $. نویسه های خاص دقیقاً همانطور که نوشته شده تایپ می شوند ، گربه به شما می گوید از کدام عبارت عبور استفاده کنید و Ann به شما می گوید کدام شماره را تایپ کنید. فقط شما می دانید کد به چه معناست.


روش شماره  2

 شامل تقسیم کلمات طولانی و حتی رقمی به نصف است ، اما کلمات ترکیبی نیست که به کلمات مشترک تقسیم می شوند ، مانند نوه.

نام خانوادگی رفیق کودکی شما رادرفورد بود. وقتی تقسیم می شوید ، ruthe و rford دارید. در هر نیمه همان حرف را بزرگ بنویسید ، یک عدد (سال تولد خواهر آن 1994) ، شخصیت های خاص اضافه کنید - و شما یک رمز عبور ruthE * # $ * rforD1994 عالی دارید.

کلمات همچنین می توانند شهرها ، گل ها ... شماره ها می توانند پین های قدیمی ، آدرس های قبلی خیابان ها ... و غیره باشند. چهار کلمه و چهار عدد ، به علاوه انواع نویسه های خاص ، می توانند تعداد زیادی رمز عبور منحصر به فرد را فراهم کنند.




[ بازدید : 9 ]

[ يکشنبه 10 اسفند 1399 ] 18:39 ] [ عیسی رحیمی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]