چگونه لپ تاپ خود را انتخاب کنم؟

 اولترابوک ها با استفاده از درایوهای حالت جامد (SSD) و پردازنده های کارآمد Intel Core i طراحی شده اند تا حجم کمتری و دوام باتری پایدار داشته باشند. با این حال ، به دلیل اندازه محدود ، این دستگاه ها برخی از ویژگی های معمول لپ تاپ - لپ تاپ استوک خانگی شیراز - مانند درایوهای دیسک نوری ، پورت USB کامل و درگاه های اترنت را حذف می کنند. جدیدترین اولترابوک ها دارای پردازنده های چهار هسته ای Intel Core ‘U 8-Gen هستند که به طور قابل توجهی سریعتر از پردازنده های نسل قبلی هستند. برای اولین بار توسط Google تولید شد ، Chromebooks نوعی لپ تاپ است که سیستم عامل Chrome را به عنوان سیستم عامل خود اجرا می کند و طوری طراحی شده است که در هنگام اتصال به اینترنت استفاده می شود. علاوه بر این ، لپ تاپ استوک های صفحه لمسی و همچنین طرح های لپ تاپ ترکیبی که می توانند به عنوان تبلت نیز کار کنند ، یک گزینه مناسب هستند. دستگاه های Microsoft Surface یک لپ تاپ و تبلت ترکیبی / قابل تبدیل پرچمدار را تجربه می کنند.


اگر می خواهید بازی کنید ، لپ تاپ های بازی عملکردی را که شما نیاز دارید ارائه می دهند. لپ تاپ های گیمینگ دارای اجزایی مانند پردازنده قوی ، کارت گرافیک و RAM یا حافظه هستند. اینها برای اجرای بازیهای فشرده و گرافیکی امروز بسیار مهم است و از این رو معمولاً گرانتر از نوت بوک های فوق الذکر هستند. لپ تاپ های مخصوص بازی همچنین می توانند عملکرد مورد نیاز برای ایجاد محتوا ، ویرایش ویدئو و CAD یا کارهای طراحی سه بعدی دیگر را ارائه دهند. لپ تاپ های مخصوص بازی معمولاً بزرگتر و سنگین تر از اولترابوک ها هستند و گاهی اوقات می توانند عمر باتری کمتری نیز داشته باشند ، بنابراین باید بررسی کنید که این عوامل چگونه می توانند روی شما تأثیر بگذارند. اگر مایل به پرداخت هزینه بالایی هستید ، برخی از لپ تاپ های مخصوص بازی مانند Razer Blade ، Asus Zephyrus و Gigabyte Aero سری قابلیت حمل و دوام باتری را دارند که می تواند بدون از دست دادن عملکرد بازی ، رقیب اولترابوک های اصلی باشد.

 

در مجموع ، چند مورد مشترک وجود دارد که باید قبل از خرید هر نوع لپ تاپ در نظر داشته باشید. این شامل سیستم عامل (سیستم عامل) ، اندازه (محبوب ترین اندازه ها شامل 11 "، 13" ، 15 "و 17") ، CPU ، RAM ، هارد دیسک ، SSD ها (درایوهای حالت جامد) ، صفحه نمایش ، تراشه گرافیک ، درگاه ها / اتصال و عمر باتری.


ما در Mwave ، طیف گسترده ای از لپ تاپ ها و تبلت ها را متناسب با نیاز و بودجه شما ارائه می دهیم. ما لپ تاپ و تبلت را از مارک های مطرح نوت بوک و تبلت مانند ایسوس ، ایسر ، HP ، مایکروسافت ، MSI و بسیاری دیگر ارائه می دهیم! ما همچنین انواع لوازم جانبی را برای لپ تاپ ها و تبلت های مختلف ارائه می دهیم. Mwave با امکانات جستجوی معیارهای پیشرفته ، قیمت عالی ، در دسترس بودن سهام و خدمات کاملاً توصیه شده با هم ، به مکان خرید ایده آل شما در لپ تاپ و تبلت در استرالیا تبدیل شده است.


 لپ تاپ یکی از کاربردی ترین ابزارهایی است که هر روزه با آن سر وکار داریم. با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت در طراحی مجدد لپ تاپ ها نقش زیادی در زندگی اکثر افراد پیدا کرده اند

لپ‌تاپ را برای چه کاری نیاز دارید؟

توجه به اینکه شما لپ‌تاپ را برای پاسخ به کدام یک از نیاز‌های خود می‌خواهید، می‌تواند تا حد زیادی در تصمیم‌گیری به شما کمک کند؛ چراکه تمامی لپ‌تاپ‌های بازار کاربرد و مخاطبان یکسانی ندارند و هریک به منظور انجام کار‌های مختلف و کاربران گوناگونی طراحی و تولید شده‌اند. به عنوان مثال، لپ‌تاپی که تنها برای اتصال به اینترنت و گشت و گذار در فضای مجازی استفاده می‌شود با دستگاهی که برای بازی‌های رایانه‌ای آنلاین انتخاب می‌شود، تفاوت زیادی دارد؛ بنابراین کاربران باید به نیاز خود برای خریداری لپ‌تاپ توجه ویژه داشته باشند تا بتوانند بهترین و به‌صرفه‌ترین انتخاب را داشته باشند

انواع لپ تاپ:
برای لپ تاپ دسته بندی های متفاوتی می توان قائل شد اما اگر بخواهیم بصورت کلی دسته بندی و انواع لپ تاپ را نام ببرید به دسته بندی های زیر تقسیم می شود:
  1.  انواع لپ تاپ بر اساس اندازه
  2.  انواع لپ تاپ بر اساس نوع کاربری
  3.  انواع لپ تاپ بر اساس برند



اگر بخواهیم لپ تاپ ها را بر اساس نوع کاربرد دسته بندی کنیم می توان موارد زیر را نام ببریم.

  1.  لپ تاپ دانشجویی
  2.  لپ تاپ مالتی مدیا
  3.  لپ تاپ صنعتی (تجاری)
  4.  لپ تاپ برای مصارف خانگی
  5.  لپ تاپ گیمینگ و گرافیکی





لپ تاپ‌ها به اندازه کافی جمع و جور هستند و این دلیلی بر حمل و جابجایی آسان آن‌ها می‌باشد، اما این در حالی است که قابلیت‌های متفاوت و خاصی را با یکدیگر دارند که در جزئیات خودشان را نشان می‌دهند. برای مثال اگر کاربری شما از لپ تاپ، کاربری مهندسی و امثالهم است، باید لپ تاپ‌های قدرتمندتری را خریداری کنید تا پاسخگوی نیاز‌های شما باشند.



طبقه بندی لپتاپها بر اساس نیاز کاربران
لپ تاپ های چند منظوره  


  مدل های باریک وسبک با سایز صفحه نمایش بین ۳/۱۳ اینچ تا ۱۴ اینچ
دستگاه های قابل حمل Mainstream که صفحه نمایش آنها حداکثر۴/۱۵ اینچ می باشد.
 لپ تاپ های اقتصادی (ارزان)
این لپ تاپ ها، جهت کاربرانی که دوست دارند هزینه ی کمتری را جهت خرید لپ تاپ اختصاص دهند، طراحی شده است و دارای ساده ترین مشخصات کامپیوتر می باشند. 

لپ تاپ های تجاری 
لپ تاپ های تجاری دارای ویژگی های زیر می باشند:

باریک و سبک یا Mainstream
دارای امنیت اتصال ودوام مناسب برای یک کاربرحرفه ای
مناسب جهت استفاده در ادارات با ویژگی قابلیت اداره ویک پلت فرم پایدار
هم خوانی تصویرOS دستگاه های ارائه شده در حال حاضربا سیستم هایی که درآینده طراحی خواهند .
  لپ تاپ به عنوان کامپیوترهای خانگی 
این لپ تاپ ها دارای صفحه نمایش ۱۷ اینچی یا بزرگتر می باشند. تا چند سال پیش طراحی یک بدنه ی  قابل حمل و نقل که بتوان این پانل ها را در آن جاگذاری نمود ، دور از تصور بود . اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ، رفته رفته این لپ تاپ ها عادی و پرطرفدارتر از قبل شدند .

برخی از این لپ تاپ ها دارای صفحه نمایش های LCD با ابعاد ۱۹ یا ۲۰ اینچ هستند که در واقع نقطه عطف آنها به شمار می آیند . بنابراین طبیعی است که این مدل لپ تاپ ها از ویژگیهای بالای ویدئویی، مولتی مدیا و انجام بازی برخوردار باشند.

لپ تاپ های ویژه بازی و حرفه ای
در لپ تاپ  سری گیمینگ،  قابلیت عملکرد سه بعدی کارت گرافیک مهمترین مسئله است که  با استفاده از یک یا دو کارت گرافیکی قدرتمند ، یک پردازشگر عالی ، زیر مجموعه های پر سرعت حافظه ، هارد و یک LCD بزرگ با زمان پاسخ سریع و عملکرد خوب سیاه و سفید مرتفع می شود. در کنار موارد فوق سیستم صدای خوب هم به لذت بازی با این لپ تاپ ها می افزاید.


لپ تاپ های دانش آموزی 
همانطور که از نام این مدل پیداست جهت دانش آموزان و دانشجویان ساخته شده است که قابلیت انجام امور درسی و بازی  کردن را  همزمان داراست .در نتیجه قدرت و مشخصات اجزای آن به گونه ای می باشد که می تواند به عنوان آرشیو موزیک، سیستم استریو، DVD Player و ایستگاههای ساخت ویدئوهای youtube    ، نیاز های کاربر را مرتفع سازد


برچسب ها: لپ تاپ استوک خانگی شیراز ,

[ بازدید : 34 ]

[ دوشنبه 25 اسفند 1399 ] 14:11 ] [ عیسی رحیمی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو توسعه فردی نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good
بستن تبلیغات [x]