هر آنچه در مورد HP باید بدانید

تاریخ

داستان چگونگی شروع هیولت پاکارد تا حدودی یک داستان جادویی است. در سال 1939 ، ویلیام هیولت و دیوید پاکارد ، یا همانطور که شناخته شده بودند بیل و دیو ، برای تبدیل شدن به هیولت پاکارد همکاری کردند. در "معروف گاراژ" معروف بود که آنها اولین جلسه خود را دو سال زودتر برگزار کردند و در سال 1939 ، دفتر مرکزی آنها بود. 
این زوج مبتکر شروع به طراحی و ساخت نوسانگرهای صوتی کردند و باور کنید یا نه ، اولین مشتری آنها در واقع شخص دیگری نبود والت دیزنی. دیزنی قصد داشت با استفاده از این اسیلاتورها سیستم های صوتی را در سالن های سینما نمایش دهد كه فیلم بلند خود را با نام Fantasia آزمایش می كند. Fantasia اولین فیلمی بود که با صدای استریو فونیک منتشر شد و بنابراین ، چه قصد داشته باشند و چه نخواهند ، HP قبلاً یک عرضه و تقاضا را ایجاد کرده بود.

Hewlett Packard

 امروزه Hewlett Packard یکی از تولید کنندگان پیشرو رایانه و چاپگر است. پیشرفت های ابتکاری و طراحی های پیشرفته آنها با سخت افزار فوق العاده کارآمد آنها همراه است. در سال 2014 ، اکنون آنها را برای تبلت ها ، لپ تاپ ها و رایانه های ترکیبی می شناسیم. HP به طور مداوم از رقبا بالاتر می رود ، به نظر می رسد همیشه از نظر کیفیت ساخت و طراحی زیبایی از همه بالاتر هستند. یک ترکیب مرگبار برنده.

کاری که HP موفق به انجام آن شده است ، بسیاری از تولیدکنندگان دیگر موفق به خرد کردن ، ادغام و ترکیب عناصر مختلف رایانه های شخصی ، لپ تاپ ها و تبلت ها نشده اند.  چیزهایی را که بیشتر از همه دوست داریم از رسانه های خاص گرفته و آنها را با بهترین قطعات سخت افزار دیگر مخلوط می کند.

به نظر می رسد Slate 21 یک کامپیوتر رومیزی است که دارای صفحه نمایش 21.5 اینچی است ، اما می تواند مانند یک تبلت عمل و رفتار کند. با استفاده از قابلیت صفحه لمسی ، می توانید صفحه کلید و ماوس را خاموش کنید و صفحه را به عنوان یک تبلت بزرگ حمل کنید یا از آن به عنوان تلویزیون هوشمند برای پخش فیلم ها و برنامه ها استفاده کنید. این نوع سیستم رایانه ای و موبایل همه در یک دستگاه واقعاً در هیچ جای دیگری مطابقت ندارد و همین امر باعث شهرت HP به عنوان یک مبتکر است.


چاپگرهای HP

هیولت پاکارد همچنین یکی از بازیگران بزرگ صنعت چاپ است. هر دو دستگاه جوهر افشان و لیزر جت پیشرفته ترین و پیشرفته ترین آنها هستند. چاپگر Hewlett Packard مشهور به توانایی خود در سرکوب مداوم نسخه های قبلی و ناک اوت کردن رقابت ، یکی از چاپگرهای بلند مدت است که می توان به آن اعتماد کرد. از چاپگرهای کلاسیک مونو لیزری که کاملاً مخصوص تجارت هستند ، گرفته تا سیستم های چندرسانه ای کاملاً چند منظوره برای انواع نیازهای خلاقانه. HP حضور گسترده و قدرتمندی در دنیای چاپ دارد.

در حال حرکت به جلو با نام تجاری HP

طی دو سال گذشته هیولت پاکارد غریزه ابتکاری خود را به سطح جدیدی رسانده است و هیچ ارتباطی با سخت افزار ندارد. HP رونق دیجیتال و نحوه تعامل ما از طریق رسانه های اجتماعی بصورت آنلاین را تشخیص داده است و آنها این فرصت را مغتنم شمرده و از آن به نفع خود استفاده کرده اند.

http://www8.hp.com/us/en


[ بازدید : 9 ]

[ دوشنبه 23 فروردين 1400 ] 9:45 ] [ عیسی رحیمی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]