چگونه لپ تاپ خود را انتخاب کنم؟


مشخصات و ویژگی های لپ تاپ شما باید به هدف لپ تاپ شما بستگی داشته باشد ، چه برای بازی ، چه برای مشاغل یا برای استفاده در منزل. برای دو هدف اخیر ، رایانه لوحی ، اولترابوک و Chromebook می توانند مناسب باشند.


 


برچسب ها: لپ تاپ استوک خانگی شیراز ,

[ بازدید : 34 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 25 اسفند 1399 ] 14:11 ] [ عیسی رحیمی ]

[ ]

ویندوز 10

ویندوز 10

ویندوز 10 یک سری سیستم عامل است که توسط مایکروسافت توسعه یافته و به عنوان بخشی از سیستم عامل های خانواده Windows NT خود منتشر شده است. این جانشین ویندوز 8.1 است ، تقریباً دو سال زودتر منتشر شد و در 15 ژوئیه 2015 به تولید رسید و در تاریخ 29 ژوئیه 2015 برای عموم مردم منتشر شد. [18] ویندوز 10 از طریق MSDN و Technet و به عنوان یک نسخه رایگان برای نسخه های خرده فروشی کاربران ویندوز 8 و ویندوز 8.1 از طریق فروشگاه Windows برای بارگیری در دسترس قرار گرفت. ویندوز 10 به صورت مستمر ساخت جدیدی را دریافت می کند که علاوه بر ساخت آزمایشی اضافی ویندوز 10 که در اختیار Windows Insiders قرار دارد ، بدون هزینه اضافی برای کاربران در دسترس است. دستگاه های موجود در محیط های سازمانی می توانند این به روزرسانی ها را با سرعت کمتری دریافت کنند یا از نقاط عطف پشتیبانی طولانی مدت که فقط به روزرسانی های مهم مانند وصله های امنیتی را در طول عمر ده ساله خود با پشتیبانی گسترده دریافت می کنند ، استفاده کنند. 


برچسب ها: ویندوز 10 ,

[ بازدید : 4 ]


ادامه مطلب

[ جمعه 22 اسفند 1399 ] 20:22 ] [ عیسی رحیمی ]

[ ]

آموزش محاسبات ابری


آموزش محاسبات ابری

آموزش Cloud Computing مفاهیم اساسی و پیشرفته Cloud Computing را ارائه می دهد. آموزش Cloud Computing ما برای مبتدیان و متخصصان طراحی شده است.


رایانش ابری یک فناوری مبتنی بر مجازی سازی است که به ما امکان ایجاد ، پیکربندی و سفارشی سازی برنامه ها از طریق اتصال به اینترنت را می دهد. فناوری ابر شامل یک پلت فرم توسعه ، دیسک سخت ، برنامه نرم افزاری و پایگاه داده است.


رایانش ابری چیست

اصطلاح ابر به یک شبکه یا اینترنت گفته می شود. این یک فناوری است که از سرورهای از راه دور در اینترنت برای ذخیره ، مدیریت و دسترسی به داده ها به جای درایوهای محلی استفاده می کند. داده ها می توانند هر چیزی مانند پرونده ها ، تصاویر ، اسناد ، صوت ، فیلم و موارد دیگر باشند.



[ بازدید : 5 ]


ادامه مطلب

[ چهارشنبه 20 اسفند 1399 ] 8:19 ] [ عیسی رحیمی ]

[ ]

نحوه ایجاد و به خاطر سپردن رمزهای عبور قوی

برای محافظت از ایمیل و سایر حساب های خود به گذرواژه های قوی نیاز دارید. و شما باید از آن رمزهای عبور محافظت کنید. در عین حال ، استفاده از گذرواژه ها باید آسان باشد. بنابراین بیایید قوانین مهم رمز عبور را مرور کنیم ، سپس روش های عالی برای ایجاد و به خاطر سپردن رمزهای عبور قوی یاد می گیریم.


[ بازدید : 8 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 10 اسفند 1399 ] 18:39 ] [ عیسی رحیمی ]

[ ]

فرمت ها یا پرونده های jpg / gif/ png

فرمت ها یا پرونده های jpg / gif/ png


[ بازدید : 7 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 10 اسفند 1399 ] 18:00 ] [ عیسی رحیمی ]

[ ]

سیستم عامل

سیستم عامل

سیستم عامل یا سیستم عامل ، نرم افزاری است که بر روی هارد دیسک رایانه نصب شده و سخت افزار رایانه را قادر می سازد تا با نرم افزار کامپیوتر ارتباط برقرار کرده و کار کند. بدون سیستم عامل رایانه ، رایانه و برنامه های نرم افزاری بی فایده هستند. تصویر Microsoft Windows XP را در بسته بندی اصلی خود نشان می دهد.

[ بازدید : 11 ]


ادامه مطلب

[ پنجشنبه 30 بهمن 1399 ] 15:44 ] [ عیسی رحیمی ]

[ ]

بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری

بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری

زبان های زیر ترکیبی معقول از پارادایم ها و کاربردهای عملی را ارائه می دهند:


برچسب ها: زبان های برنامه نویسی ,

[ بازدید : 8 ]


ادامه مطلب

[ پنجشنبه 30 بهمن 1399 ] 15:38 ] [ عیسی رحیمی ]

[ ]

پردازنده‌ی نسل‌دوازدهمی

پردازنده‌ی نسل‌دوازدهمی سری Core اینتل در عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ V4، از پردازنده‌ی Core i9-9900K سریع‌تر است.






[ بازدید : 6 ]


ادامه مطلب

[ پنجشنبه 30 بهمن 1399 ] 15:34 ] [ عیسی رحیمی ]

[ ]

حافظه کامپیوتر (RAM) چیست و چه کاری انجام می دهد؟

حافظه کامپیوتر (RAM) چیست و چه کاری انجام می دهد؟

مطمئن نیستم دقیقاً حافظه رایانه برای چه کاری مفید است یا چگونه کار می کند؟ ما همه مبانی را پوشش می دهیم ، از RAM به چگونگی عملکرد آن و اینکه چرا ارزش آن است که یک نسخه ارتقا یافته داشته باشید.


[ بازدید : 7 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 26 بهمن 1399 ] 23:33 ] [ عیسی رحیمی ]

[ ]

واحد پردازش گرافیک (GPU) چیست؟

واحد پردازش گرافیک (GPU) چیست؟

GPU مخصوصاً برای ارائه سه بعدی بسیار مهم است ، GPU دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که نام آن نشان می دهد و داده های گرافیکی زیادی را پردازش می کند. متوجه خواهید شد که کارت گرافیک رایانه شما حداقل دارای یک GPU است. برخلاف قابلیت های اساسی گرافیکی موجود در برد که مادربردهای رایانه های شخصی ارائه می دهند ، کارت های گرافیک اختصاصی از طریق یک شکاف توسعه دهنده با مادربرد رابط دارند تا تقریباً به طور انحصاری در ارائه گرافیک کار کنند. این همچنین بدان معنی است که اگر می خواهید کمی عملکرد بیشتری از رایانه خود بدست آورید ، می توانید کارت گرافیک خود را ارتقا دهید.


نه تنها این ، بلکه پردازنده های گرافیکی مدرن حجم کار محاسباتی گسترده ای فراتر از ارائه را برآورده می کنند ، و آنها را به یک واحد پردازش مرکزی تبدیل می کند.

[ بازدید : 6 ]

[ يکشنبه 26 بهمن 1399 ] 23:30 ] [ عیسی رحیمی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]