مادربردهای آینده MSI

اسلات های مورد نظر توسط فلزکاری اضافی تقویت شده اند. تعداد 3 اسلات PCIe 3.0 x16 در آرایش الکتریکی x16/x8/x8 و 3 اسلات توسعه PCIe 3.0 x1 برای این محصول در نظر گرفته شده است. دو اسلات به منظور نصب ماژول های Turbo M.2 در مسیر NVME برای آن در نظر گرفته شده است. این کمپانی ضمن استفاده از دیودهای نورانی، از تکنولوژی Mystic Light با هدف زیبایی هر دو مادربرد استفاده کرده است. در حال حاضر پنل I/O در هیچ یک از مادربردها قابل مشاهده نبوده و باید منتظر رونمایی رسمی باشیم که ظاهرا در جریان نمایشگاه CES 2017 اتفاق خواهد افتاد. مادربرد Z270 PC MATE نیز از جمله محصولات میان قیمت است. این مادربرد به همراه تعداد بیشتری از پورت های I/O و یک مدار VRAM قوی تر خواهد آمد. خروجی صوتی 8.1 کانال، طراحی جدید در ظاهر PCB، یک اسلات تقویت شده با فلز اضافی در مسیر PCI Express 3.0 X16 و فناوری DDR4 Boost از جمله قابلیت های موجود در این مادربرد است. قیمت نهایی آن نیز با اختلافی در حدود 10 الی 15 دلار از Z270 SLI Plus قرار خواهد گرفت.



مادربردهای سری کربن از MSI از جمله برترین های موجود در جهان هستند که همواره موفق بوده و از فروش مناسبی برخوردار هستند. تصاویری از مادربرد Z270 Gaming Pro Carbon نیز در دست است. این مادربرد همانند گذشته به فناوری LED RGB مجهز خواهد بود. خنک کننده ی MSI SHIELD برای پوشش حافظه های M.2 به منظور جلوگیری از گلوگاه دمای بالا در این ماژول ها برای این مادربرد نیز در نظر گرفته شده است. این مادربرد با قیمتی در حدود 180 دلار در بازار خواهد بود. همچنین تصاویری از یک مادربرد KRAIT GAMING نیز در دست است. این مادربرد نیز با ظاهر خشن (پنجه ی نوعی حیوان!) در PCB به نمایش درآمده است.



و در نهایت تصاویری از مادربرد Z270 Gaming M5 نیز منتشر شده است. این مادربرد نیز به فناوری MSI SHIELD و پشتیبانی از حافظه های U.2 مجهز شده است. ویژگی اورکلاک در سطوح بالا در کنار نمایشگر دیجیتالی، دو اسلات M.2، سه اسلات PCI-Express 3.0 x16، چهار پورت USB 3.1، مدار چاپی 7 لایه، LED-lit VRM و پشتیبانی از حافظه های رم با فرکانس بالای 3000 مگاهرتز از جمله دیگر قابلیت های این مادربرد است. مادربرد Z270I Gaming Pro Carbon AC نیز محصولی دیگر از MSI است که در فرم mini-ITX تولید شده است. این مادربرد نیز ضمن برخوردار از چیپست Z270، دارای 4 پورت USB 3.1 و یک کارت شبکه بیسیم از نوع 802.11ac WLAN است. یک اسلات تقویت شده PCI-Express 3.0 x16 به همراه پشتیانی از حافظه های M.2 نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

[ بازدید : 10 ]

[ شنبه 25 ارديبهشت 1400 ] 9:30 ] [ عیسی رحیمی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]