آموزش محاسبات ابری

عملیات زیر وجود دارد که می توانیم با استفاده از رایانش ابری انجام دهیم:


در حال توسعه برنامه ها و خدمات جدید

ذخیره سازی ، تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات

میزبانی وبلاگ ها و وب سایت ها

تحویل نرم افزار در صورت تقاضا

تجزیه و تحلیل داده ها

پخش جریانی ویدیوها و فایلهای دیداری

چرا رایانش ابری؟

شرکتهای کوچک و همچنین بزرگ IT از روشهای سنتی برای تأمین زیرساختهای IT پیروی می کنند. این بدان معناست که برای هر شرکت فناوری اطلاعات ، ما به یک اتاق سرور نیاز اصلی شرکت های IT نیاز داریم.


در آن اتاق سرور ، باید یک سرور پایگاه داده ، سرور نامه ، شبکه ، فایروال ها ، روترها ، مودم ، سوئیچ ها ، QPS وجود داشته باشد (پرس و جو در هر ثانیه به این معنی است که سرور چقدر از پرس و جوها یا بارها استفاده می کند) ، سیستم قابل تنظیم ، سرعت خالص بالا ، و مهندسان تعمیر و نگهداری.


برای ایجاد چنین زیرساخت های فناوری اطلاعات ، باید هزینه های زیادی صرف کنیم. برای غلبه بر همه این مشکلات و کاهش هزینه های زیرساخت فناوری اطلاعات ، Cloud Computing به وجود آمده است

ویژگی های رایانش ابری

ویژگی های رایانش ابری در زیر آورده شده است:


1) چابکی


ابر در یک محیط محاسباتی توزیع شده کار می کند. منابع را بین کاربران به اشتراک می گذارد و بسیار سریع کار می کند.


2) در دسترس بودن و قابلیت اطمینان بالا


در دسترس بودن سرورها بسیار زیاد و قابل اطمینان تر است زیرا احتمال خرابی زیرساخت ها حداقل است.


3) مقیاس پذیری بالا


Cloud بدون نیاز به مهندس برای بارهای اوج ، تأمین منابع "درخواستی" را در مقیاس وسیع ارائه می دهد.


4) چند اشتراک گذاری


با کمک رایانش ابری ، چندین کاربر و برنامه می توانند با به اشتراک گذاشتن زیرساخت های مشترک ، با کاهش هزینه ها کارآمدتر کار کنند.


5) استقلال دستگاه و موقعیت مکانی


رایانش ابری کاربران را قادر می سازد بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی یا دستگاهی که استفاده می کنند ، با استفاده از مرورگر وب به سیستم ها دسترسی پیدا کنند رایانه شخصی ، تلفن همراه و غیره از آنجا که زیرساخت خارج از سایت است (معمولاً توسط شخص ثالث ارائه می شود) و از طریق اینترنت به آن دسترسی دارد ، کاربران می توانند از هرجای دیگر متصل شوند.


6) نگهداری


تعمیر و نگهداری برنامه های رایانش ابری آسان تر است ، زیرا نیازی به نصب در رایانه هر کاربر نیست و از مکان های مختلف قابل دسترسی است. بنابراین ، این نیز هزینه را کاهش می دهد.


7) کم هزینه


با استفاده از رایانش ابری ، هزینه کاهش می یابد زیرا برای استفاده از خدمات رایانش ابری ، شرکت فناوری اطلاعات نیازی به تنظیم زیرساخت های خود و پرداخت به ازای استفاده از منابع ندارد.


8) خدمات در حالت پرداخت به ازای استفاده


رابط برنامه نویسی برنامه (API) در اختیار کاربران قرار می گیرد تا بتوانند با استفاده از این API ها به خدمات در فضای ابری دسترسی پیدا کنند و هزینه استفاده از خدمات را پرداخت کنند.


پيش نياز

قبل از یادگیری رایانش ابری ، شما باید دانش اولیه اصول کامپیوتر را داشته باشید.


حضار

رایانش ابری ما برای کمک به افراد مبتدی و حرفه ای طراحی شده است.


مسئله

ما اطمینان می دهیم که هنگام یادگیری آموزش محاسبات ابری مشکلی نخواهید یافت. اما اگر اشتباهی در این آموزش وجود دارد ، لطفاً مشکل یا خطا را در فرم تماس با ما پست کنید.


[ بازدید : 6 ]

[ چهارشنبه 20 اسفند 1399 ] 8:19 ] [ عیسی رحیمی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]