بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری


جاوا اسکریپت

JavaScript نمایندگی خوبی از مدل معنایی معروف در زبانهای پویا و مرتبه بالاتر مانند پایتون ، روبی و پرل است. به عنوان زبان مادری وب ، مزایای عملی آن بی نظیر است.

جاوا

مزیت اصلی توسعه برنامه جاوا این است که رایگان است و نحو آن با زبان های برنامه نویسی مختلف مبتنی بر C شباهت دارد و درک و پیاده سازی آن را برای توسعه دهندگان آسان می کند.

c

اگر می خواهید بیشتر از نوشتن یک برنامه وب ساده کار کنید ، زبان C زبان خوبی است. اگر می خواهید یک بازی عالی و سریع بنویسید ، C دوباره یک انتخاب عالی است. می توانید یک سیستم عامل کامل در C بنویسید.

C #

C # AKA C Sharp ، یک زبان برنامه نویسی است که برای ساخت انواع برنامه هایی که بر روی .NET Framework اجرا می شوند ، طراحی شده است. C # ساده ، قدرتمند ، بی خطر و شی گرا است.

++ C

می توانید مستقیماً روی Windows API ضربه بزنید و با آن جادو کنید. می توانید با اشیا and و کلاس ها برنامه نویسی کنید یا آنها را به کلی کنار بگذارید و یک برنامه ساختاری به سبک C بسازید.

PHP

شروع کار با PHP بسیار آسانتر از آن است که تصور می کنید. با یادگیری فقط چند عملکرد ساده ، شما می توانید کارهای زیادی را با وب سایت خود انجام دهید. و همین که اصول را بدانید ، اسکریپتهای زیادی در اینترنت وجود دارد که فقط کافی است کمی متناسب با نیازهای خود تغییر دهید.

haskel

هاسکل تاج نگین خانواده زبانهای هندلی-میلنر است. با استفاده کامل از تنبلی ، هاسکل نزدیک به برنامه نویسی در ریاضیات محض از هر زبان برنامه نویسی اصلی است.

R

R یک زبان و محیط برای محاسبات آماری و گرافیک است. شبیه زبان S و محیط است. R را می توان اجرای متفاوت S دانست.

پایتون

این یک زبان آسان است که تقریباً هر کس می تواند در مدت زمان کوتاهی به آن تسلط پیدا کند. اگر بی تاب هستید و می خواهید اسکریپت های سریعی تهیه کنید که به نتیجه برسند (و اشکال زدایی خیلی ابتدایی را نمی پسندید) ، قطعاً باید آن را کشف کنید! همچنین به برنامه نویسی پایتون مراجعه کنید

SQL

SQL همه جا است و من این را نمی گویم زیرا می خواهم از آن استفاده کنید. این فقط یک واقعیت است. شرط می بندم هم اکنون مقداری در جیب داشته باشی. همه تلفن های آندروید و آیفون ها به یک پایگاه داده SQL به نام SQLite دسترسی آسان دارند و بسیاری از برنامه های موجود در تلفن شما از آن به طور مستقیم استفاده می کنند. این بانک ها ، بیمارستان ها ، دانشگاه ها ، دولت ها ، مشاغل کوچک ، مشاغل بزرگ را مدیریت می کند ، تقریباً در هر رایانه و هر فرد روی کره زمین سرانجام چیزی را که SQL را اجرا می کند لمس می کند. SQL یک فناوری فوق العاده موفق و محکم است.


منبع...

برچسب ها: زبان های برنامه نویسی ,

[ بازدید : 9 ]

[ پنجشنبه 30 بهمن 1399 ] 15:38 ] [ عیسی رحیمی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]